Doručenie vašich objednávok zabezpečuje:

 

Vaše bezpečné platby zabezpečuje:

Go Pay platby

 

Vaše osobné údaje chráni SSL certifikát:

 

------------------------------------------





Fandíme Slovensku

Vítame Vás na stránkach internetového obchodu Tvojklub, ktorý vznikol ako následok nedostatočnej ponuky kvalitných fans dresov na slovenskom trhu. Internetový obchod Tvojklub Vám prináša produkty vysokej kvality, výnimočného dizajnu a predovšetkým od originálnych výrovcov ako sú značky NIKE, REEBOK, ADIDAS, PUMA, ATAK a mnohe iné. Chceme všetkých návštevníkov stránky a stálych zákazníkov upozorniť, že pred objednávkou odporúčame si prečítať obchodné podmienky, aby sa tak predišlo prípadným komplikáciám. Príjemné nakupovanie Vám želá tím Tvojklub.

 

 

 


FAQ Tvojklub

Tvojklub FAQ (Frequently Asked Questions)


1.) Sú objednávky v internetovom obchode bezpečné?

Všetky Vaše objednávky sú bezpečné. Objednaný tovar je Vám zasielaný poštou alebo dohodnutou kuriérskou službou. Vaše osobné údaje sú použité len na spracovanie objednávky a špecifikáciu adresy doručenia pre vybranú zásielkovú službu. Skôr ako si tovar objednáte je rozumné prečítať si obchodné podmienky, aby sme predišli zbytočným nezrovnalostiam a nedorozumeniam.

2.) Ukladáte si moje osobné údaje?

Naša spoločnosť si odkladá Vaše osobné údaje v súlade so zákonnými ustanoveniami a využívajú sa len pri vybavovaní objednávok. Vaše údaje nebudú nikdy poskytnuté tretím stranám ani nijako inak zneužité pre iné účely ako je vyššie uvedené.

3.) Môžem s e-shopom komunikovať ja telefonicky alebo len skrz mail, alebo inak?

Áno môžete, v prípade potreby môžete využiť niektoré z našich kontaktných čísel a bližšie sa informovať ako pri objednávke postupovať alebo zjednodušiť si tak postup pri objednávaní tovaru. Všetky dôležité kontakty nájdete v odkliku Tvojklub kontakt. Rovnako nás môžete kontaktovať aj na našej FB stránke, kde nám vaše otázky alebo pripomienky môžete napísať do správy alebo na plochu a radi vám odpovieme hneď ako to bude možné.

4.) Môžem tovar objednávať aj zo zahraničia a bude mi tam aj zaslaný?

Áno. Naš produkty vieme zaslať aj do zahraničia. Na zaslanie do zahraničia sa ale na vzťahujú iné zasielacie podmienky, preto je dobre zvýrazniť žiadosť o zaslanie do zahraničia pri objednákve tovaru, formou poznámky. Poštovné a balné v takomto prípade je vyššie ako štandardne, konečná cena sa určuje podľa štandardných podmienok vybranej zasielaj služby a jej sadzobníka.

6.) Je možné spojiť dve alebo viac objednávok?

Áno. Ak Ste v krátkom časovom rozsahu zaslali dve alebo viac objednávok a chcete ich poslať spoločne je to možné, treba nám to ale vopred telefonicky oznámiť a následne zaslať túto požiadavku aj písomne, čo Vám bude rovnako písomne potvrdené.

7.) Bola moja objednávka doručená?

Každá objednávka, ktorú z internetového obchodu obdržíme, je automaticky potvrdzovaná skzr automatickú odpoveď. Ak by Vám aj však behom 24 hodín nebol doručený potvrdzujúci e-mail, kontaktujte nás telefonicky pre riešenie tohoto problému.

8.) Ako môžem stornovať moju objednávku?

Objednávku môžete stornovať písomne do 24 hodín v prípade, že sa jedná o neupravovaný(dodatočná potlač) produkt. V prípade objednávky upravovaného produktu je možnosť stornovania objednávky 12 hodím o zaslania objednávky.

9.) Môžem platiť aj na splátky?

Aktuálne neponúkame túto možnosť.

10.) Čo sa stane ak si neprevezmem objednávku?

V prípade, že si neprevezmete objednávku, ktorú Ste platili bankovým prevodom, Vám bude vrátená suma s odrátaním poštovných poplatkov, ktoré boli za zaslanie uhradené. V prípade, že by sa to opakovalo, nebudeme brať Vaše objednávky na vedomie a budete informovaný o tomto stave.

11.) Môžem si na vybraný dres alebo iný produkt vybrať akúkoľvek potlač?

Áno, ale Vaša požiadavka musí byť najprv vopred konzultovaná a môže sa na ňu vzťahovať aj upravená cena. Samozrejme Vaša požiadavka musí spĺňať základné morálne a etické normy.

12.) Aká je výška poštovného a balného?

Výška poštovného vždycky závisí od kontrétnej objednávky a aktuálneho cenníka poštových poplatkov.

13.) Pokiaľ si tovar nechcem ponechať, môžem ho vrátiť?

Áno. Podľa zákonov SR je možné pri zásielkovom predaji, do ktorého spadajú aj nákupy v internetových obchodoch, vrátiť tovar bez udania dôvodu do 7 dní od jeho doručenia.

14.) Ako môžem zaplatiť?

Platba za tovar je možná pri osobnom odbere, platbou na dobierku, bankovým prevodom alebo skrz paypal.

15.) Môžem si tovar rezervovať alebo predobjednať?

Áno je to možné, treba nás kontaktovať mailom alebo telefonicky a dohodnúť si všetko potrebné informácie.

 

MzZjM